måndag 26 oktober 2009

Trötter

Hej på er!
Har varit jättedålig på mitt bloggande men så är det ibland när det är mycket annat.
Har varit i Götet i helgen, alltid lika kul att komma dit, fick som vanligt ett litet pirr i magen när vi körde förbi liseberg. Var dock tråkväder hela helgen men vi hade det mysigt ändå, har ätit jättegod mat, köpt skor och bara tagit det lugnt. Vi började lägga ett förbannat pussel med, totalt värdelöst när ca 900 bitar av 1000 ser lika dana ut, eller de har samma färg... Blää...
Har varit i skolan idag, meningslöst, ge mig lov nu! Börjar bli skoltrött, bara en massa arbeten dit, projekt, dit, tenta dit, kompleteringar, omtenta, massa skit i huvudet. Juluppehållet längtas det efter..
Har varit och träffat mamma o pappa ikväll som har lite höstlovsmys med mina små trollungar, de verkade ha det mysigt.. Handlat och hämtat ut våra halloweenkläder med, sen har jag hjälpt linus att fixa lite i hans tvrum, blev Kalas!

Nu väntar jag på att min kärlek ska komma hem från jobbet! Längtar, ska tända lite mysljus och fixa lite nu innan så han känner sig välkommen hem!
Stor puss på honom!

Morrs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar