tisdag 27 oktober 2009

Blaha blaha

Har precis kommit hem efter en joggingtur. Skönt var det..
Har varit och ätit i stugan idag med mamma pappa Malin Tobbe och trollungarna. Mysigt som bara den, vi fick ju äpplekaka till fika med, kan det bli bättre?! :)
Efter det så var jag på möte med KFF, vi pratade om nästa säsong och målsättningar med förutsättningar och allt vad det innebär..
Och efter det så joggade jag lite, måste komma igång nu! Och igång är jag! Wihui!
Och här är jag nu, framför datorn och skriver ett snabbt inlägg innan duschen. Var bara tvungen att kolla tentan som hade kommit ut, inte världens roliaste resultat men va fan. Kunde varit värre, så känner jag nu! Orkar inte vara negativ på skiten, det är som det är.. Skit mycket i skolan nu, men man är ju inte själv. Vi får hjälpa varandra helt enkelt, eller vad säger ni grabbar? :P

Aja. nu väntas duschen (välbehövligt) ska bli kanonskönt!!!!!

Morrs!

1 kommentar: