lördag 31 oktober 2009

Jävla tentor!

Trött trött trött, på dessa kompleteringar, är inte klar än, men snart..snart..
Men då är det fullt språng mot den andra tentan, som jag inte alls är pepp på.
Visst, är intressant ämne men vill inte att käringen ska rätta även denna tenta. Vill inte, känns som om det är hopplöst innan jag börjat skriva till och med. Men så är det. Några veckor kvar nu bara sedan ett skönt jullov som jag ska VILA på!

Det är mycket som händer nu, saker som jag inte tänker berätta, de som vet är värda att veta.

Var på halloweenfest igår.. Va hyfsat, kände ingen och var inte pepp. Men så är det ibland..
Ikväll vankades det fest med tjejkompisarna men har inte hört något så får se vad som händer..
Hur som hellst så finns det annat att göra idag, måste hem till päronen en sväng, städ, och tentor (bah) sen är det mycket go fotbollslördag idag med!!!! Toppen!

Nu sak jag äta frukost, för det har jag inte gjort än, sen fortsätta med de sista kopleteringarna.

Ha det bra!
Morrs!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns, har också haft sjuktmycket. Tenta, pm, hemtenta, datorprov, inlämningsuppgifter, you name it...

    Men det är bara att kämpa på! Snart är det jul!

    Ha det gott och hälsa alla!
    Kram Linn

    SvaraRadera